Na elke uitgevoerde herstelling krijgt u één uur gratis parkeren op parking De Bond (aan het station, op 20m van onze winkel) aangeboden.

Uw toestel

Zoek en selecteer uw toestel uit de lijst.

Kies uw type
Kies uw merk
Kies uw toestel

Uw proble(e)m(en)

Beschrijf de problemen die u ondervindt in detail.

Uw code

Om uw toestel grondig te kunnen testen hebben wij de toegangscode nodig, indien aanwezig. Deze wordt met de hoogste graad van discretie behandeld.

Ik heb een code

Kies uw type code uit één van de onderstaande opties

Ik heb geen code
Belangrijk: Dit is niet de code voor de SIM-kaart, maar wel de code om het toestel te ontgrendelen.
Ik heb geen code

Duid aan waarom u geen code geeft.

Ik heb wel een code
*Uw code wordt enkel en alleen gebruikt voor testdoeleinden. Er wordt hiermee uiterst voorzichtig omgegaan bij het opslaan/gebruik ervan. Al onze werknemers hebben een confidentialiteitsclausule in hun contract staan, waarbij het omgaan met deze data bekrachtigd wordt. Wij verzekeren u ervan dat er in geen geval misbruik zal worden gemaakt van deze informatie, noch dat uw privacy zal worden geschonden. Wilt u meer informatie? Lees dan onze Privacy policy

Veelgestelde vragen

Herstellingen
Er zijn tijdelijk geen FAQ's beschikbaar.

Door onze website te gebruiken gaat u akkoord met onze Cookie policy