Moto G5 Plus
XT1684,
XT1685,
XT1687,
XT1686
Release date: 2017Uw Moto G5 Plus snel en gemakkelijk herstellen.
Onze voordelen
No cure, No pay
Is uw toestel niet gemaakt, dan hoeft u ook niet te betalen.
1 jaar garantie
Op elke hertelling heeft u altijd 1 jaar garantie.
Respect voor uw privacy
Wij respecteren uw privacy alsof het die van ons zou zijn.
Veelgestelde vragen
Herstellingen
- Werken jullie met originele onderdelen?
- iFixers streeft ernaar om steeds met originele of OEM-onderdelen te werken. OEM staat voor Original Equipment Manufacturer en betekent dat deze onderdelen gemaakt werden in dezelfde fabriek als waar de fabrikant ze aankoopt. Bij herstellingen voor de merken Samsung, Huawei, Xiaomi,... wordt er gewer...
- Zal ik mijn gegevens verliezen als ik mijn toestel binnenbreng voor een herstelling?
- Wij zullen steeds ons best doen om dataverlies tegen te gaan, maar kunnen niet beloven dat in alle omstandigheden uw data bewaard zullen blijven. Uit ervaring weten we dat dit slechts zeer weinig voorvalt. iFixers kan niet aansprakelijk gesteld worden voor dataverlies, en voert actief campagne om ha...
- Herstellen jullie enkel Apple toestellen?
- We herstellen elk merk dat op onze website te vinden is in het menu 'Herstellingen'. In sommige gevallen zelfs nog meer. Je kan hiervoor altijd even mailen naar info@ifixers.be met daarin het merk/model en het probleem dat hersteld moet worden. Dan kijken we na of het alsnog mogelijk zou zijn en hoe...
- Ik kan mijn toestel nergens terugvinden in jullie prijslijst, zou het toch hersteld kunnen worden?
- Het is nooit een slecht idee om contact op te nemen via info@ifixers.be indien u wilt laten nakijken of de nodige onderdelen leverbaar zijn en vervolgens een prijsofferte te laten opmaken, ook al staat uw toestel niet op onze website. Vergeet hierbij zeker geen modelnummer van het toestel bij te voe...
- Hoe lang duurt een herstelling?
- Het overgrote merendeel van onze herstellingen kan uitgevoerd worden binnen het uur. Voor complexe herstellingen en toestellen die opgestuurd werden rekenen we om kwaliteitsredenen een langere termijn in. Deze termijn wordt steevast met u besproken.
- Op welke locaties bieden jullie herstellingen aan?
- Onze hersteldienst voor particulieren is gevestigd in Leuven, daarnaast beschikken wij ook over een zeer geavanceerd online platform voor het aanmelden van herstellingen. Via deze weg kunt u dus ook één of meerdere toestellen naar ons toezenden.
- Moet ik een afspraak maken?
- Neen, zeker niet! We zijn dagelijks doorlopend geopend van 11 tot 18u, en dit van dinsdag tot en met zaterdag. U kiest dus zelf wanneer het u best past.
- Is er garantie op de herstellingen?
- Op elke herstelling geniet u bij ons van één jaar garantie.